Hendriks Geplaatst: 9 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2019 Goedeavond, Ik heb een probleem met onze vaatwasser. Hij geeft constant een knipperend lampje van de watertoevoer. Dit apparaat is nu 4,5jaar oud. We hadden een verkeerd middel gebruikt waardoor er teveel schuimvorming kwam, dit is er enkele seconden langs de deur uitgelopen. De spullen die erin zaten waren niet schoon, maar er was heel veel schuim. Dit hebben we verwijder. Watertoevoer gecontroleerd, filter schoongemaakt. Afvoer en saflon schoongemaakt. Filter in de vaatwasser schoongemaakt. Bij allen was er weinig rotzooi te zien. De melding watertoevoer blijft knipperen, en de machine blijft elke paar minuten pompen. Als ik er enkele liters water in gooi dan pompt hij die in enkele seconden weg. Wie weet er raad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 maart 2019 Delen Geplaatst: 11 maart 2019 Blijft er ook water op de bodemplaat van de vaatwasser staan? Dit kan veroorzaakt worden door een defecte niveauregelaar, waardoor de vaatwasser ook continu probeert water weg te pompen. Als er geen water op de bodemplaat blijft liggen zou je een soda reinigingsbeurt kunnen proberen. Wellicht toch ergens een verstopping door vuil in de machine. Draai een programma op de heetste stand met een kopje soda (zonder vaat in de machine) om alles even goed door te spoelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hendriks Geplaatst: 11 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2019 Dit was inderdaad het probleem! We hebben hem eruit gehaald, een beetje water van de bodemplaat verwijderd, en nu doet hij het weer. Bedankt voor de tip!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 maart 2019 Delen Geplaatst: 12 maart 2019 Top! Mooi dat de vaatwasser weer naar behoren werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlos1998 Geplaatst: 9 mei 2022 Delen Geplaatst: 9 mei 2022 Ook mijn vaatwasser heeft een knipperd lampje bij watertoevoer. Er staat ook water onderin de vaatwasser. Heb alles gereinigd, (dat doe ik regelmatig). Maar lampje blijft knipperen en water loopt niet weg. Machine slaat niet eens meer aan/uit. Lampje blijft wel aan ( knipperd) Wat kan ik nu doen??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.