beertje1968 Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 hallo ik heb een vraag over de media player in de tv ik heb een sony SO-KDL50W805X 3D tv gekocht nauw wil ik via de extern harde schrijf films kijken via de medieplayer die in de tv zit films zijn goed te speler alleen de ondertitel krijg ik dit te zien ???????????????? wat moet ik doen om de ondertitel goed te krijgen het zijn mkv files groetjes kees Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvonne1959 Geplaatst: 28 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2019 min vaatwasser pomt gelijk het water weer weg en er gaan dan de lampjes 3h en 9 h kipperen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 maart 2019 Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Heb je misschien een merk + typenummer voor me? Dan kan ik iets meer info vinden over de vaatwasser. Vaak heeft dit probleem te maken met een verstopping, waardoor water op de bodemplaat blijft liggen en de afwasmachine signaal krijgt om af te pompen. Je kunt de vaatwasser eens een goede reinigingsbeurt geven en ook alle filters + slangen controleren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvonne1959 Geplaatst: 29 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2019 je vroeg om het merk vaatwasser indesit aaa class dfg 262 hij geeft het water maar pompt het gelijk weer af en dan gaan de lampjes 3h en 9h kipperen de vlotters zijn schoon en vaat wasser van te vooren al met soda schoon gemaakt aub Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 maart 2019 Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Bedankt! Zijn de filters goed schoon? Niet toevallig vuilresten vast die zorgen voor een blokkade? Dat is namelijk vaak de oorzaak van dit probleem. Zo niet dan is het een lastiger probleem, misschien een defecte condensator. Dan raad ik je toch aan om er een expert naar te laten kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arthur Geplaatst: 30 november 2019 Delen Geplaatst: 30 november 2019 Wij hebben een Samsung TV met modelcode LE40S81BX/XEC. Na een update via XS4all.nl krijg ik geen beeld meer. De HMDI-kabek is in orde. Op een andere TV krijg ik wel het signaal door. Met de scartaansluiting doet de TV het wel. Weet iemand hoe het probleem op te lossen is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.