Henk Geplaatst: 7 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2019 Ik heb bemerkt dat mijn vaatwasser overstroomt ook al pomp ik hem leeg, na enkele uren staat de bodem weer onder water. Na inspectie zie ik dat er water lekt uit de 'Waterhardheidsknop'links tegen de wand. 1. hoe kan dit? is dit aangesloten op de waterleiding? 2. is dit te repareren? als ik de waterleiding dichtdraai, stopt het ook met lekken aldaar. Dank voor jullie reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 Bij de waterhardheidsknop zit een reservoir / soort syfon. Waarschijnlijk komt de lekkage door een kapot inlaatventiel van de waterslang. Als de machine uitstaat en de waterleiding staat open, dan zou de waterslang geen water door moeten laten. Nu gebeurt dat dus wel, waardoor er water lekt. Grote kans dus dat het inlaatventiel kapot is of er teveel kalk inzit. Schat in dat je probleem over is als je de waterslang vervangt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk Geplaatst: 9 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2019 Beste Marvin, Hartelijk dank voor je reactie. Ik ga een nieuwe bestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.