YET Geplaatst: 2 januari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Help! Vaatwasser pakt geen water, aquastop is vervangen door lekkage, maar helaas pakt Vaatwasser nog steeds geen water. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 januari 2020 Delen Geplaatst: 3 januari 2020 Heb je misschien het merk en typenummer voor me? Dan kan ik iets gerichter zoeken naar mogelijke oorzaak + oplossing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seraja Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Mijn vaatwasser blijft E24 aangeven. Nu heb ik de slang met aquastop vervangen, alle filters schoongemaakt, motor schoongemaakt en gevoeld of deze soepel draait, slangen op eventuele knikken nagekeken, maar niets heeft geholpen. Wat gaat er mis? Het is een Siemens SN54E501EU/17 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 E24 foutcode duidt op afvoerproblemen. Dus een verstopt filter of knik in de afvoerslang. Maar je hebt duidelijk al deze dingen al gecontroleerd. Wellicht heb je nog iets aan dit filmpje van Siemens: https://www.youtube.com/watch?v=4bwpl4h8dAg Verder weet ik niet wat je nog kunt proberen. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de service van Siemens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.