Ma Geplaatst: 19 januari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2020 De vaatwasdeur gaat niet meer vertraagd open, maar valt geheel open. Waar kan ik dat mechanisch weer maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Waarschijnlijk een defecte scharnier (lam geworden). Check de scharnieren aan de onderzijde van de deur. Misschien zit er 1 los en is deze handmatig weer wat strakker te draaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ma Geplaatst: 20 januari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Nee dat denk ik niet... de scharnieren zitten vast. Wel zie ik bij ieder scharnier een wit touwtje waarvan er 1 wel los aanvoelt. Het is een Siemens sd6p1s . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Derk Landman Geplaatst: 23 januari 2020 Delen Geplaatst: 23 januari 2020 Hallo, het indicatie lampje dat op de grond moet schijnen komt tegen de plint. Komen jullie dit vaker tegen en wat is hiervoor de oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f.barelds Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Ik heb sinds vanmiddag een openvallennde deur bij de Sharp losstaande vaatwasser die ik sinds 19 september 2019 heb. Ik heb geen idee waar scharnieren "onderaan"zouden kunnen zitten om te kijken of die los zitten.....Wat nu ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heb je het typenummer van de vaatwasser voor me? Dan kan ik wat meer informatie zoeken over dit specifieke model Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
María Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Als de programma klaar is start dan de droogprogramma en deur zou op een kiertje open vallen maar mijn deur valt bijna volledig open Hot komt dat ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Ik denk dat de scharnieren van de deur dan te los zitten. Hierdoor wordt de deur niet op een kiertje tegengehouden, maar valt deze helemaal open. Je zou de scharnieren even moeten controleren en eventueel aandraaien indien mogelijk. Anders een monteur naar de vaatwasser laten kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.