Ga naar inhoud

siemens vaatwasser pakt water niet


Aanbevolen berichten

Bij het starten, pakt de vaatwasser niet altijd water, soms dus wel. Hij bromt als hij niet lekker opstart. Indien we na ongeveer 10 sec de klep open en dicht doen, dan pakt hij wel weer water en functioneert hij verder prima. Indien we de klep niet open en dicht doen, geeft de vaatwasser uiteindelijk een pieptoon en licht de kraansensor rood op (geen water, logisch). De filter van de waterstop is schoon, filters in vaatwasser ook en schoepenrad draait netjes. Resetten geeft geen verschil. Het lijkt -gevoelsmatig- op een software probleem of sensor van watertoevoer of switch? Kan iemand tip geven? bvd
e-nr SX65E001EU/17
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neig in dit geval ook naar een probleem met de sensor. Het gekke is dat je door de deur te openen en sluiten er voor zorgt dat er wel water wordt gepakt. Helaas kan ik niet met zekerheid zeggen of het echt aan de sensor ligt. In dit geval raad ik je toch aan om een monteur naar de vaatwasser te laten kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...