Ellen Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Halo ik heb al alles geprobeerd. Ik heb een whirlpool 6 sense die begint aan zijn programma maar dan plots schakelt hij over naar 0:03 sec. Wanneer die voorbij zijn gaat er een biep af en brand het lichtje met de waterdrup. Het waterreservoir is leeg, het stof is overal weggedaan en er is genoeg luchttoevoer. Wat zou dit kunnen zijn? Groetjes ellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 22 mei 2015 Delen Geplaatst: 22 mei 2015 Goedemorgen Ellen, Het probleem van een stoppende wasdroger wordt vaak veroorzaakt door vuil of stof. Als de wasdroger in dit geval helemaal schoongemaakt is moet het wat anders zijn. Je kunt nog wel proberen om het bovenblad van de droger af te halen en kijken of binnen in niet nog ergens een stofophoping zit. Heb je misschien ook een typenummer voor mij? Dan kan ik eventueel nog wat verder uitzoeken... Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ellen Geplaatst: 22 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2015 AZB 7670 zou dit het nummer kunnen zijn? Groeten Ellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 22 mei 2015 Delen Geplaatst: 22 mei 2015 Hoi Ellen, Dit zou hem zeker kunnen zijn ja! Ik kan nog 1 mogelijke oplossing verzinnen die je zelf kunt doen en dat is het reinigen van de warmtewisselaar. De warmtewisselaar zit achter het klepje linksonder en moet als volgt gereinigd worden: 1. Draai de 2 balkjes aan de zijkant van de warmtewisselaar naar het midden, in horizontale positie, en trek de warmtewisselaar naar buiten. 2. Maak hem schoon onder stromend water en draai hem rond om alle kanten te bereiken. Maak ook de binnenkant schoon en haal eventueel stof weg van de behuizing (ruimte in de wasdroger zelf). Vervolgens kan de warmtewisselaar terug geplaatst worden en kan er een programma worden gestart. Als dit niet werkt, dan is het denk ik een electronisch probleem waar het best contact voor kan worden opgenomen met Whirlpool... Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ellen Geplaatst: 25 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Beste, Ik vrees dat het iets anders is. We hebben gezien dat er water onderaan staat. Kunnen we daar nog iets aan doen? Vriendelijke groeten Ellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Hi Ellen, Oei. Dat er water lekt kan veel oorzaken hebben en het kan vanuit verschillende plekken lekken.. Misschien dat onderstaande informatie kan helpen: http://www.witgoedbehoud.nl/wasdroger-lekt Zo niet, dan is het toch verstandig om een monteur langs te laten komen. Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
glennie ponnet Geplaatst: 20 juni 2016 Delen Geplaatst: 20 juni 2016 Beste, wij hebben al 4jaar een whirpool 6th sense AZB 7780 en zijn echt tevreden. Nu horen we sinds vandaag een schroevend geluid bij het drogen. Wanneer je de trommel manueel draait hoor je dit ook. Het is alsof er iets tussen de trommel en de omhulling zit waardoor je het schroeven van een object tegen de wand hoort. Kunnen we dit zelf oplossen of moeten we een technieker inschakelen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 juni 2016 Delen Geplaatst: 22 juni 2016 Goedemorgen Glennie, Het lijkt erop dat een van de lagers dit bij de trommel versleten is. Hierdoor schuurt hij langs het chassis. Deze kunnen vervangen worden, maar dit is wel een klusje voor een monteur. Aangezien de hele droger uit elkaar gehaald zou moeten worden is dit wel een tijdrovende (en dus vaak ook dure) klus. Je kunt er een monteur naar laten kijken/luisteren en op basis van zijn advies beslissen of de droger het nog waard is om te repareren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angel2010 Geplaatst: 4 juni 2019 Delen Geplaatst: 4 juni 2019 zit er een zekering in de droger?stopte er gewooon mee niet meer aan te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muriel Geplaatst: 8 juni 2019 Delen Geplaatst: 8 juni 2019 Hallo, wij hebben een whirlpool droogkast abb207 en deze droogt niet meer. Ze begint te drogen maar stopt na 10 min. We h alle stof al verwijderd en met azijn de vochtregelaar gekuist. Wat zou dit nog k zijn? Bedankt. Muriel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yves Geplaatst: 23 oktober 2020 Delen Geplaatst: 23 oktober 2020 beste ik heb een probleem dat als volgt is het toestel droogt niet goed en heb al de vocht sensor vervangen daarna deed hij het 2 weken goed kort daarna deed hij terug hezelfde wat kan dit zijn ? alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 28 oktober 2020 Delen Geplaatst: 28 oktober 2020 Zonder de gegevens van het machineplaatje kunnen we niets, wij zijn helaas geen helderzienden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hyacinta33 Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Goede dag, ik wilde vragen mam 6e Sense over anderhalf jaar ben ik tevreden mee en vanaf nu merk ik een fout gemaakt sommige kleren waren een beetje nat en na een paar tests ander programma gewoon centrifuge of korte wassen niet open te gaan bedankt Vera Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Dit gegeven blijft nog steeds van toepassing Zonder de gegevens van het machineplaatje kunnen we niets, wij zijn helaas geen helderzienden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schani Willems Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Hallo, mijn whirlpool AWZ 8468 geeft opeens foutmelding, en alle rode lichtjes branden. Ik heb alles al geprobeerd, meerdere keren proberen resetten, maar niks helpt. Iemand nog een laatste gouden tip vooraleer ik een technieker moet laten komen of nieuwe aanschaffen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Graag alle gegevens van het machineplaatje vermelden. Ook zou ik graag zien dat je de lampjes benoemt met naam, welke knippert of continu brandt en met welke kleur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
H Stoffer Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Hallo, we hebben een Whirlpool 6 sense type Green 850, 857500812020 wasdroger. deze droger droogt het wasgoed niet goed, de was blijft vochtig. Alles schoongemaakt, zijpanelen verwijdert daar alles ook schoongemaakt en opzoek gegaan naar een sensor! Er zou een NTC sensor en/of een vochtsensor in moeten zitten, deze zijn voor mij niet te vinden (wil ze evt. schoonmaken of vervangen). zou u mij kunnen vertellen waar ze zitten of zou u kunnen zeggen wat het probleem is. Gr. Harnold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.