Ko Geplaatst: 18 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2020 Mijn Miele vaatwasser wast prima, echter krijgt hij de theeaanslag niet uit de kopjes. Sproeiarmen draaien prima rond en wordt ook warm. Wij hebben een waterontharder en de vaatwasser is ingesteld op de juiste ph waarde Filters zijn schoon. Iemand idee wat dit kan veroorzaken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 mei 2020 Delen Geplaatst: 18 mei 2020 Dit hoor ik vaker inderdaad. De rest van de vaat wordt wel goed schoon neem ik aan? Het lijkt erop dat de vaatwasser verder gewoon naar behoren werkt. Er is niet iets wat je aan de instellingen van de vaatwasser kunt veranderen om de thee-aanslag wel te verwijderen. Het is een kwestie van even omspoelen met warm water om het bodempje thee wat nog in de kopjes zit te verwijderen, voordat je ze in de vaatwasser zet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.