Ga naar inhoud

Bovenste sproei-arm springt steeds los


Martin

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,
ben in het bezit van een AEG vaatwasser. Na ca. 40 seconden springt de bovenste sproeiarm van de standpijp. Sproeiarm wordt op zijn plaats gehouden door 2 halve kunstof ringen. Deze heb ik vervangen maar geen resultaat. Volgens YouTube filmpjes moet je de sproeiarm losdraaien. Die van mij bevat echter geen schroefdraad. Ik kan hem aleen over genoemde ringstukken heen klikken met als resultaat dat hij er af springt. Zie een beetje op tegen een nieuwe vaatwasser. Is volgens mij ook niet nodig. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een goede verbinding tussen de sproeiarm en de standpijp te maken. Heeft iemand een sugestie?
Groeten van Martin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaatwasser is al redelijk oud, dus garantie al lang verlopen. Ik heb de 2 halve ringstukjes al met elkaar verbonden met een tiewrap (die overigens keurig bleef zitten), maar dan nog is er geen goede verbinding tussen sproeiarm en standpijp. Wel bedankt voor je reactie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...