testtet Geplaatst: 24 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2020 onze vaatwas is nieuw sinds 17/6/2020. Wij vulden het zout aan zoals beschreven. 1ste x 1L water + 1kg zout voor vaat. Het lampje zout bleef branden. We zijn nu 7 dagen verder en het lampje brandt nog steeds. De verkoper zegt dat het een aantal dagen kan duren voor het zout is opgelost. Whirlpool zegt dat dit een installatiefout betreft en wil kosten aanrekenen om langs te komen. Behoort niet tot de garantie volgens hen. Wat kan dit zijn? Een installatiefout ? zou whirlpool ons dan toch ook moeten kunnen uitleggen wat te doen om dit te verhelpen? Nochtans het lampje voor spoelmiddel ging wel onmiddellijk uit. Volgens ons is alles perfect aangesloten , wij hebben al 10 tallen vaatwassers aangesloten in ons leven ook in andere huizen. Volgens ons gaat de sensor niet en probeert men het vanuit Whirlpool naar ons af te schuiven. Wat doen we best? Wie weet raad? alvast super bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 juni 2020 Delen Geplaatst: 24 juni 2020 Het klopt inderdaad dat het een aantal wasbeurten duurt voordat het zout allemaal goed is opgelost. Dus dat zou het kunnen zijn, ik weet niet hoeveel programma's je al hebt gedraaid? Wat Whirlpool aangeeft is natuurlijk heel apart. Kosten doorrekenen terwijl de vaatwasser pas een week oud is. Ik zou in eerste instantie in contact blijven met de verkoper. De winkel moet als eerste met een passende oplossing komen, voordat je eventueel Whirlpool inschakelt. Dus toch weer even de verkoper aan zijn mouw trekken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.