Anouk Geplaatst: 16 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2020 Hoi, ineens is mijn Whirlpool 3500 aan het haperen. Welk programma ik ook selecteer. Na de opstartpiepjes gaat hij brommem. Na zo'n 5min stopt het en piept hij meerdere keren. Verder gebeurd er dan niks. Wat is er aan de hand? Kan dit gemaakt worden of is het tijd voor een nieuwe? Hoor graag! - watertoevoer/elektriciteit zijn aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 september 2020 Delen Geplaatst: 16 september 2020 Ik denk dat er een filter verstopt is, of wellicht een verstopping bij de afvoerpomp. Je kunt beginnen met het schoonmaken van de vaatwasser. Dus alle filters even goed checken en reinigen. Vervolgens proberen of de vaatwasser een programma op de heetste stand kan draaien, met wat soda of vaatwasserreiniger erin. Uiteraard zonder vaat. Als het daadwerkelijk een verstopping is, dan kun je die op deze manier oplossen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anouk Geplaatst: 16 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2020 Dank - ik ga het vanavond gelijk uitproberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anouk Geplaatst: 17 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2020 Helaas, nog geen geen resultaat. Er kwam inderdaad kalk uit 1 filter, maar er komt nog steeds geen water naar binnen. Als ik de machine aanzet (welke stand dan ook), stopt hij na 5 min met dubbele piep. Wat nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 september 2020 Delen Geplaatst: 18 september 2020 Helaas. Andere mogelijke oorzaken zijn een defecte vlotter of water inlaatklep. Ik denk dat je hiervoor het best een witgoed monteur naar de vaatwasser kan laten kijken. Dit kan je eenvoudig online regelen via: https://slimster.nl/vaatwassers/vaatwasser-reparatie/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.