Chantal Dollee Geplaatst: 16 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2020 In mijn handleiding staat dat ik een kort programma heb van 1u en halve belading maar ik kan het niet vinden op het display... Kan iemand mij helpen? Ik heb een Bosch sms46gw00n Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 november 2020 Delen Geplaatst: 16 november 2020 Weet je zeker dat je de juiste handleiding hebt bij dit model? Op de site van Bosch staat namelijk dat de Bosch SMS46GW00N geen kort-programma heeft. Daar staat dat dit model onderstaande programma's heeft: 6 Programma's: Intensief 70 °C, Auto 45-65 °C, Eco 50 °C, Stil 50 °C, Glas 40 °C, Voorspoelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chantal Dollee Geplaatst: 16 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2020 Ja ik heb de juiste handleiding, zelfs bij bol.com gekeken daar in de handleiding die erbij zit en ook daar staat bij dat het de korte programmas heeft.. daarom snap ik er ook niks van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kate Geplaatst: 16 november 2020 Delen Geplaatst: 16 november 2020 Het korte programma van mijn Bosch vaatwasser is de 45 graden knop ( glasprogramma) Ik moet wel zeggen; ik spoel erg vuile vaat wel eerst af en de vaat wordt niet altijd erg droog maar dan ruim ik ?m wat later uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.