Hannelore de Klerk Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2010 Na het ontdooien van de diepvrieskast merk EDY 1564, blijft in het midden het rode lampje met driehoekje branden. Hij koelt wel, maar niet voldoende. Helaas heb ik geen gebruiksaanwijzing. Heeft iemand een idee, wat hier aan de hand is ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 23 december 2010 Delen Geplaatst: 23 december 2010 Ik ken deze kasten niet zo goed maar het zou wel eens kunnen dat het een aanduiding is dat de kast niet op temperatuur is, na het ontdooien duurt dat een tijdje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Hallo, Ik heb het zelfde probleem mijn vriezer van edy knipperde het rode lampje een paar dagen achter elkaar en toen ik ging kijken was heel mijn vriezer ontdooit zo ook het vlees en alles wat er nog in lag. Dit heb ik allemaal weg kunnen gooien. Wie o wie heeft nog ergens een gebruiksaanwijzing liggen en wie weet hoe ik het knipperen kan stoppen. En dat hij weer gaat vriezen of is hij nu kapot???? Hij doet het dus niet meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 19 juli 2011 Delen Geplaatst: 19 juli 2011 Mogelijk is de thermostaat defect of er zit een lek in het koelsysteem, dat is op afstand niet te beoordelen, schakel een monteur van een plaatselijke witgoedzaak in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.