Arend Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 ik heb een inbouw koelkast zanussi type ZT 165RM, hij koelt niet meer weet iemand wat je eraan kan doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 28 december 2010 Delen Geplaatst: 28 december 2010 Brandt het lampje nog wel ? Zo ja dan zal de thermostaat waarschijnlijk defect zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arend Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 ijsklontje, lampje brand wel hoe kun je de thermostaat vervangen. bij voorbaat dank Arend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Lijkt me het beste dat door een (plaatselijke) monteur te laten doen, het is niet echt gemakkelijk. Bel een paar bedrijven en vraag de kostprijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arend Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 ijsklontje kan ik de thermostaat niet demonteren er er een nieuwe in doen.hr gr arend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Natuurlijk kan dat maar zoals gezegd is dat lastig voor iemand die dat nooit gedaan heeft. Waar staat de koelkast eigenlijk, in de keuken of in een schuurtje ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arend Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 ijsklontje.het is een inbouw koelkast en staat binnen moet ik hem er uithalen om er bij te komen.vr.gr.Arend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 6 januari 2011 Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Nee, hij hoeft niet uitgebouwd te worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.