Pieter van Gestel Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 Hallo, Ik wil de thermostaat vervangen van mijn koelkast Whirlpool ARG 972/3R. nu is mijn vraag: Aan de thermostaat zit een metalen draad die in de zijkant van de koelkast schuift. Waar gaat deze draad naar toe? Kun je deze er gewoon uittrekken of moet je iets losdraaien ? Hoe weet je of deze draad er ver genoeg in zit graag uw reactie met vriendelijke groet, Pieter van Gestel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 Eerst een merkteken aanbrengen met een viltstift en dan de de draad eruit trekken. Het merkteken overzetten op de nieuwe draad en die er net zo ver indrukken als de oude. Blijft er draad over dan dit oprollen, oppassen voor knikken want die draad is eigenlijk een heel dun buisje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michel Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Pieter, is dit gelukt? Ik moet waarschijnlijk een thermostaat vervangen van een whirlpool arg957/3r. Dit is misschien net zo(?) De koelkast (inbouw) koelt niet meer maar lampje brandt wel... thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Staat uw koelkast in een verwarmde ruimte ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter van Gestel Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Hallo, heb de thermostaat niet meer vervangen omdat ik het vermoeden heb dat er meer aan de hand is. Koelkast is ook 7 jaar oud. Ik heb daarom een nieuwe gekocht gr, Pieter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michel Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 @ijsklontje: hij staat (al 3,5 jr) ingebouwd in de keuken in de woonkamer. Waar zit je aan te denken? Zou t wat anders kunnen zijn? Is de thermostaat makkelijk te vervangen? Ik heb een foto vd achterkant.... @ pieter: snap dat je daar na 7jr voor kiest mijne is pas 3,5 jr oud Thnx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 6 januari 2011 Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Haal het kapje van de verlichting er af, hier ziet de thermostaat achter, noteer hoe de draden zitten. Bij een onderdelenwinkel kunt u een nieuwe bestellen, het typeplaatje zit naast de groentelade, schrijf alles op wat er op staat voor u naar de winkel gaat. Op de nieuwe thermostaat kunnen de draden anders zitten dan op de oude, als u zich er niet mee vertrouwd laat dan een monteur komen. Stekker eruit voor u gaat klussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michel Geplaatst: 6 januari 2011 Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Dankje!! Ik ga even kijken vandaag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.