anja Geplaatst: 1 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Is het mogelijk om met een warmtepompdroger de condens af te voeren via een slang naar een afvoerbuis? Op de plek waar ik mijn nieuwe droger wil zetten kan ik niet telkens dat condensbakje leeggooien.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Beste Anja, Bij de meeste warmtepompdrogers is het mogelijk om de droger aan te sluiten op de waterafvoer. Hierdoor hoef je de condensbak niet meer te legen Op onze site kunt u aan de linkerkant, tussen de filteropties, kiezen voor warmtepompdroger en iets naar beneden bij 'Condenswater via afvoer' voor 'Ja, meegeleverd'. Dan krijgt u een overzicht van alle warmtepompdrogers die u op de waterafvoer kunt aansluiten en welke ook een afvoerslang krijgen meegeleverd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anoniem Geplaatst: 6 februari 2016 Delen Geplaatst: 6 februari 2016 Er staat bij de specificaties van elke warmtepompdroger bij "condenswater via afvoer" - "ja meegeleverd" onder het informatiebalkje: let op dat uw huis wel over een opening naar buiten moet beschikken... Dit schept bij mij enige verwarring. Heb ik nu ook nog een afvoer naar buiten nodig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.