Murat Oflaz Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb wat problemen met mijn LG koelvries combi Model GW-L227YTQA de blower en lampen werken gewoon maar ik krijg geen koeling meer in de koel en vries gedeelte hij heeft altijd binnen gestaan en LG vraagt 100 euro voorrijkosten en nog eens 300 euro voor het maken ze weten wat voor probleem het is maar verklappen het natuurlijk niet het is een kwaaltje van LG koelkasten vertelde de dame van LG. Kan iemand mij helpen alsjeblieft... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 4 maart 2011 Delen Geplaatst: 4 maart 2011 U zou een plaatselijke witgoedzaak kunnen bellen, misschien weten zij wat het probleem is en kunnen ze het repareren. Is de kast ouder dan twee jaar ? Kijk hier hier eens om te zien welke rechten u eventueel nnog hebt.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Murat Oflaz Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2011 Hij is inmiddels 4 jr oud en heeft rond de 1500 euro gekost daarom vind ik het zonde om hem weg te doen en wil hem graag een 2e kans geven dus als jij een goede monteur weet die iets goedkoper is dan LG dan hoor ik het graag, ik woon in A'dam Noord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 6 maart 2011 Delen Geplaatst: 6 maart 2011 Ik woon aan de andere kant van het land, ik wet dus geen monteur in Amsterdam. Beetje Googlen misschien ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
romario11 Geplaatst: 23 februari 2012 Delen Geplaatst: 23 februari 2012 murat wat was het probleem ik heb nu hetzelfde heb je hem nog laten maken en heb je de naam/telefoonnummer van de monteur voor please alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.