ronald veerman Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Als ik het zo lees lijkt het er op alsof everglades een hele goede wasmachine is. Is dat gebasseerd op ervaringen van gebruikers of is dit een soort sponsering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Dit is in geen geval sponsoring. De teksten op onze website worden gebaseerd op ervaringen van gebruikers en bijvoorbeeld de onderzoeken van de Consumentenbond en reviews op vergelijkingswebsites. Wij ontvangen niks van merken om onze informatie aan te passen naar hun wens! Qua prijs/kwaliteitsverhouding biedt Everglades goede wasmachines, dus wanneer iemand een goedkope en betrouwbare wasmachine zoekt is Everglades een goede optie. Uiteraard zijn er veel merken/modellen die meer kwaliteit leveren, daar wordt dan echter ook meer voor betaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronald veerman Geplaatst: 15 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Ik stond namelijk op het punt om een everglades te kopen, inderdaad vanwege de prijs en ik denk dat ik dat nu maar ga doen. In ieder geval bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 17 juni 2015 Delen Geplaatst: 17 juni 2015 Helemaal goed! Hoop dat u veel plezier beleeft aan uw nieuwe wasmachine! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.