gerard Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Onze bosch koel/vr. no frost koelt niet vr.wel.Monteur geweest dacht aan thermostaat. Kan typeplaatje nergens vinden (echt niet aanw.!)Kan dus niet helpen. Iemand anders zei dat hij bij no frost denkt aan ventilator. Wie weet raad ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 24 juni 2011 Delen Geplaatst: 24 juni 2011 Vaak zit het typeplaatje naast de groentelade. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2011 maar daar zit hij niet en ook nergens anders ! ikheb dus geen nummer of i.d. om een onderdeel te bestelln. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 27 juni 2011 Delen Geplaatst: 27 juni 2011 U kunt een mailtje naar de fabrikant sturen, die hoort te weten waar het plaatje zit. Ik vind het wel vreemd want die plakplaatjes laten niet zomaar los. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2011 De fabrikant weet het ook niet welk type het is. ik heb hem 2e hands gekocht bij een handelaar in witgoed t.w.Thijs Stoel uit Wezep ( nooit doen !)en die laat het afweten. Nogmaals ik kan geen onderdeel bestellen. de monteur die geweest is heeft geprobeerd uit te zoeken wat hij moest bestellen maar die wist het ook niet. Misschine is er iemand die langs wil komen en die vindingrijk is ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 30 juni 2011 Delen Geplaatst: 30 juni 2011 Weet de fabrikant niet waar het typeplaatje hoort te zitten ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2011 De fabrikant heeft mij meerdere plekken aangegeven. Echter, het zit er echt niet! ik weet niet waarom hij weg is. Een monteur opperde dat het misschien niet eens een boschkoel/ vries is ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 1 juli 2011 Delen Geplaatst: 1 juli 2011 Wat u kunt doen is de thermostaat eruit halen en mee nemen naar een onderdelen winkel. Maak een paar foto's hoe de thermostaat zit en noteer op welk nummer de draden zitten, anders hebt u nog een probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Dat is een goed idee ! Bedankt voor het meedenken! Het zou toch jammer zijn om hem naar de schroot te doen. Nogmaals bedankt en ik zal proberen via dit forum u op de hoogte te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.