Ga naar inhoud

stank van achter de inbouw koelkast


debbie

Aanbevolen berichten

al jaren hebben wij last van een soort zwitserse kaaslucht vanachter de inbouwkoelkast. het komt de keuken in als ik de koelkast opendoe en het komt tussen de bovenkant en de kast vandaan. Ook het kleine gaatje aan de achterwand stinkt. Ik kan schoonmaken wat ik wil, maar niets helpt. Kan het iets aan de achterkant van de koelkast zijn? Het is een inbouw, dus ik kan niet makkelijk bij de achterkant. Maar het is geen dood beest, want de plint is laatst weggeweest toen de naastgelegen combi vervangen werd, dus we konden zien dat er niets achter de koelkast ligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 6 jaren later...
Ik had hetzelfde probleem.Vieze lucht afkomstig van de achterzijde buitenkant koelkast.
In de koelkast zelf geen stank.
Bij "so Low"winkel een grote injectiespuit gekocht.
Voorzien van een rietje (even met tape goed afsluiten) daarna rietje in het afvoergaatje in de koelkast gestoken en hiermee het opvangbakje in een paar keer helemaal leeggezogen. Vieze stinkende drab kwam er uit. Hierna "gespoeld"met heet water en heel klein beetje chloor. Een paar keer herhaald met schoon heet water.
Werkte perfect dussss....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...