T.Keijzer Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2012 Ik heb een koel/vries van Zanussi Electrolux. Nu zag ik gisteren dat er scheurtje in het rubber van het koelgedeelte zit. Mijn vraag is,is dit makkelijk zelf te repareren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 Als je een PNC of Prod.nr hebt kan ik kijken of het rubber los geleverd wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T.Keijzer Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Ik heb het prod. nr. gevonden, dat is 925 941 512 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 22 mei 2012 Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Het rubber kost tegen de 60,- Euro. Zo te zien moet dit gelijmd worden en zit deze tussen de binnendeur en buitendeur geperst. Zo mooi als deze er op zit zal het dan niet worden. Het kan ook zijn dat deze zo in de deur gedrukt wordt. Kun je het rubber er zo uit trekken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T.Keijzer Geplaatst: 6 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Nee, ik heb gekeken maar ik kan het rubber er niet zo uittrekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 Dan zal het rubber gelijmd moeten worden. Geen fijn klusje om te doen. Ook voor een ervaren monteur niet. Je krijgt het nl nooit zo mooi en netjes als voorheen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T.Keijzer Geplaatst: 12 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Daar was ik al bamg voor, ik wil je hartelijk bedanken voor je reactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.