Antoon Boks Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2012 Ik heb een Miele koelkast (koel/vries-combinatie). Als ik deze aanzet koelt hij normaal tot 4 graden. Deze temperatuur houdt hij ongeveer 5 uur vast. Daarna stijgt de temperatuur weer. Als ik de koelkast dan uit en weer aan zet, zakt de temperatuur weer en blijft hij weer een paar uur op temperatuur. De vriezer heeft dit probleem niet. Wie weet wat de oorzaak van mijn probleem kan zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 23 juli 2012 Delen Geplaatst: 23 juli 2012 Heb je wat meer gegevens? Als het goed is zit er aan de binnenkant ergens een sticker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Antoon Boks Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2012 Er is geen sticker meer aan de binnenkant aanwezig. Ik gok dat de koelkast minstens tien jaar oud is. Wel wordt de temperatuur in een display bovenop digitaal weergegeven. Hij geeft ook een alarm als de deur niet goed gesloten is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 23 juli 2012 Delen Geplaatst: 23 juli 2012 Als het in zijn geheel electronisch geregeld is, dan gok ik op de besturingsprint. Is het een dmv een regelthermostaat, dan gok ik op deze thermostaat. Er zijn nl ook kasten waar alleen de temperatuur aflezing digitaal is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.