Bert Pleizier Geplaatst: 27 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Beste allemaal, Ik heb een Siemens inbouwkoelkast (E-nr = KI40FP60/07 en FD nummer = 9302). Sinds gisteren knippert het cijfer boven in de koelkast dat de temperatuur aangeeft. Dit doet hij in alle standen. Hij koelt ook een stuk minder goed. Volgens het boekje is dat omdat er (te) veel warme spullen in geplaatst zijn, maar dat doe ik nooit en dat heb ik nu dus ook niet gedaan. Wat zou de oorzaak en oplossing kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bert Pleizier Geplaatst: 27 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2019 Inmiddels werkt de koelkast weer naar behoren. Zonder dat ik er iets aan gedaan heb. Ik heb gehoord en nagelezen dat de maximale omgevingstemperatuur van deze koelkast op 38*C ligt. En laat het de laatste 2 dagen nou net tegen de 40 graden zijn geweest in de keuken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 juli 2019 Delen Geplaatst: 29 juli 2019 Goedemorgen Bert, Inderdaad de omgevingstemperatuur die invloed heeft op de koelprestaties van de koelkast. Het is de afgelopen dagen dan ook wel uitzonderlijk warm geweest. Fijn dat de koelkast nu weer goed functioneert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.