Frank Knot Geplaatst: 8 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Mijn dubbeldeurs Samsung RS7568BHCSR koel/vrieskast heeft aparte temperatuurinstelling voor vriezer en koelkast. Koelkast is keurig koud. De vriezer staat op -18 en toch komt de temperatuur soms vlak bij 0, zeker in de zomer. De vriezer op -22 zetten maakt het iets minder erg, maar 3 sterren haalt ie eigenlijk niet. Ik heb al eens de tip opgevolgd om de vriezer 24hr volledig te ontdooien (dat zou hij zelf moeten doen) en dan is het inderdaad beter en een tijdje weg. Maar ghet is na een paar maand weer terug. Heb ook al eens de achterwand losgeschroefd in de vriezer of daar iets te zien was. Maar daar zat geen overmatige ijsvorming over verstopping. Lijkt er op dat de sensor bevroren is maar de vriezer niet. Wat is de oorzaak en is er iets aan te verbeteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Dat de temperatuur in de vriesruimte oploopt tot 0 graden, dat is wel heel extreem. Ik raad je aan om contact op te nemen met Samsung. Wellicht moet de temperatuursensor vervangen worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.