Ga naar inhoud

Lampje defect


Mark

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik heb zelf hetzelfde probleem. Koelkast doet het wel maar het lampje niet. Het lampje is gewoon nog goed, maar ik heb de boel nagemeten en er is geen stroom toevoer naar de lamp toe. Voor de rest weet ik ook niet wat ik hieraan kan veranderen om het weer werkend te krijgen.Er komen namelijk 4 draden samen in een soort blokje waar ze "ingeplakt" Op een daarvan staat stroom, maar deze geeft het niet door aan de draden van het licht die ook daar in het blok samenkomen als een van de 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik heb hetzelfde probleem bij een Pelgrim koelvries koelkast. na 3 weken vakantie (koelkast is gewoon aangeweest maar niet gebruikt) brandt het lampje niet meer. Ook een nieuw lampje werkt niet. Kan ook niet vinden waarom deze het niet doet, maar bij ons zit er ook zo'n blokje in waar stroom op staat. Koelkast deed na het aan- en uitzetten ook lastig, maar deze doet het inmiddels weer.
Graag advies hoe we dit kunnen verhelpen. Hoe moet je de stroom aanvoer doormeten op de draden in het blokje??
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...