Gerrie Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Hoe kan ik zien hoe oud een koel/vriescombinatie is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Misschien op het typeplaatje, dat bevindt zich meestal naast de groentelade. Als het bouwjaar er niet op staat dan is via een code het bouwjaar te achterhalen, helaas beschik ik niet over deze codes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Wat voor merk is het en wat staat er op het typeplaatje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerrie Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Hallo Ernst, bedankt voor je reactie. Er staat: KSD of K5D. Het merk is Liebherr type 5 0003 1 0471336 Groetjes Gerrie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 28 augustus 2010 Delen Geplaatst: 28 augustus 2010 Het is waarschijnlijk dan KSD... Het nr. is helaas niet compleet. Waarschijnlijk jouw sticker ook niet. Probeer maandag dit nr eens. Het is de aftersales-service van Liebherr. 0297-239966 Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerrie Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2010 Hallo Ernst, heel erg bedankt voor de tip. De informatie die ik wilde hebben is gelukt.Op het goorgegeven telefoonnummer konden ze mij verder helpen. Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Gerrie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.