sandra Danning Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 Beste mensen ik heb een amerikaanse koelkast van het merk LG type GRL208CTQA het geeft wel water maar geen ijsklontjes en als de kraan openstaat voor water dan lekt het aan de onderkant wie kan mij info geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 Waarschijnlijk is het inlaatventiel defect. Kijk maar eens waar de lekkage vandaan komt. Geen water = geen ijsblokjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anne Geplaatst: 3 september 2010 Delen Geplaatst: 3 september 2010 Hoi ik heb hetzelfde merk en type maar mijn water, crush en ijsblokje dispenser gaat van links naar rechts, met dan zo'n lekker geluidje erbij! Is dit ook uit te schakelen? Of heeft er iemand een oplossing? gr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sandra Danning Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2010 beste mensen ik heb het zelfde probleem als de vorige topicschrijfster,maar ik krijg alleen water maar geen ijs en ook geen ijscrushes. in plaats daarvan lekt het vanonder geen lek geconstateerd.heeft iemand misschien een koelkast monteur die goed en ook goedkoop is die mij hierbij kan helpen of misschien kan ik het zelf doen met enige kennis van jullie bijvoorbaat dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 9 september 2010 Delen Geplaatst: 9 september 2010 Ga eens kijken op Google. Of vraag in je naaste omgeving of mensen met iemand of een bedrijf goede ervaringen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.