petra Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 goedemiddag vraagje mijn koelvriescombinatie is kapot de stroom was uitgevallen en een dag later merkte ik dat me vriezer aan het ontdooien was ik heb de stekker eruit gehaald en na 10min er weer in gedaan maar hij wil niet aanslaan hij slaat heel even aan en dan weer uit en dat doet ie dan steeds. oja het is een candy gr petra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 19 september 2010 Delen Geplaatst: 19 september 2010 Check bij de compressor of het startrelais nog in orde is. Zo ja, dan is de koelkast overleden. Hij kan ook de oorzaak zijn geweest van de kortsluiting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 27 september 2010 Delen Geplaatst: 27 september 2010 Ik heb heel toevallig hetzelfde probleem met mijn diepvries. Ook even de stroom er af gehad en vervolgens diet hij het niet meer. Je hoort de compressor 1a2 seconden draaien waarna hij direct weer afslaat. Kan dit dan het startrelais zijn? omdat hij toch even "start". Zit deze in het electriciteitskstje tegend e compressor? Bedankt alvast voor de reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 27 september 2010 Delen Geplaatst: 27 september 2010 Ja het kan het startrelais zijn en zit op de compressor gemonteerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PSR9000 Geplaatst: 8 november 2010 Delen Geplaatst: 8 november 2010 Hallo even een reaktie daarbij gelijk een vraag Mijn koelkast vriest als de noordpool Als hij op de gewenste temperatuur is slaat hij af en slaat nooit meer aan' Thermostaat is vernieuw is de mogelijkheid dat daarbij het start rn stop relay ook kapot is gegaan Kan ik misschien hier wat info over verkrijgen Mvg K.J Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hulse048 Geplaatst: 8 november 2010 Delen Geplaatst: 8 november 2010 Kunt u aangeven wat voor koelkast dit is. Soort, merk type, hoe oud enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.