Reint Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Ik wilde mijn 2 1/2 jaar oude caravankoelkast aanzetten, maar deze werkt niet op zowel 220v/12v/gas. Het lampje in de koelkast doet het wel. Ook brand hij wel op gas. Koelen ho maar. OOk het vriesgedeelte blijft gewoon warm. Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 Een caravankoelkast is over het algemeen een absorptiekoelkast. Deze is zeer stil, maar daar tegenover staat wel dat het vrij lang duurt voordat hij gaat koelen. Dus niet na 10 minuten voelen of er al wat gebeurt. Voel je na een uur nog geen verschil, dan kan er wel ergens een lek in het koelsysteem zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reint Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Hij heeft de gehele nacht aangestaan op 220 volt en nog eens een halve dag op gas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Je zou de thermostaat nog kunnen doormeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reint Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Kun je me ook vertellen hoe ik dit moet doen? Heb dat nog nooit gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Als het goed is zitten er maar 2 kontakten op de thermostaat. Maakt deze verbinding? ja of nee. Dit doe je met een multimeter. Te koop in iedere bouwmarkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reint Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Wat voor waarden moet deze dan aangeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 27 september 2010 Delen Geplaatst: 27 september 2010 Misschien kun je beter een monteur inschakelen. Het gaat enkel om 1 schakelaar. Is deze aan of uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.