Gosse Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2010 Hallo Ik heb een vraag over mijn inbouw koel/vries die heeft 2 jaar uitgestaan en nu ik hem weer aanzet wordt ie alleen maar warm het vries gedeelte doet het nog wel wat kan het probleem zijn ???? b.v.d voor uw antwoord Gosse Terpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 7 oktober 2010 Delen Geplaatst: 7 oktober 2010 Wat is het voor kast, een combinatie of een apart vriesgedeelte en een apart koelgedeelte met twee compressoren ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gosse Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2010 Hallo Het is een whirlpool met boven de koelkast en beneden de vriezer en er tussen zitten schakelaars een groene hem aan te doen en een oranje voor de vriezer denk ik en hoeveel motoren ie heeft weet ik niet misschien dat u hier iets mee kunt Gosse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gosse Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2010 een aanvullende informatie over de compressoren die kan ik niet zien omdat het een inbouw is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 7 oktober 2010 Delen Geplaatst: 7 oktober 2010 Waarschijnlijk is de thermostaat defect, waardoor het ontdooi-element geactiveerd wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gosse Geplaatst: 8 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2010 ik heb de thermostaat er tussen weg gehaald en de draden direct met elkaar verbonden de motor draait dan wel maar er is geen koeling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 8 oktober 2010 Delen Geplaatst: 8 oktober 2010 Helaas, dan is de koelkast overleden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.