Antoinette Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik heb de Samsung koelkast RS -L 36. Deze heb ik vanaf 2001. Sinds gisteren hoorden wij een ratelend geluid, totdat vanochtend stuk ging. Hij geeft foutcode rd aan. Kan iemand mij helpen met advice? groet, Antoinette Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi Geplaatst: 12 oktober 2010 Delen Geplaatst: 12 oktober 2010 heb de RL39WBMS en heb hetzelfde probleem. kan hierover ook niets over vinden. is ook begonnen met het ratelende geluid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 12 oktober 2010 Delen Geplaatst: 12 oktober 2010 Dit kan te maken hebben met een ventilator die vast vriest. Die zit in de meeste gevallen onder in de achterwand van het koelgedeelte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.