Ga naar inhoud

problemen AEG OKO Santo super electronic


Josh

Aanbevolen berichten

koelkast 6 jaar oud, van een op andere moment gaven de lampjes van de electronische thermostaat aan dat de temperatuur was opgelopen boven de 8 oC. Spaning er langere tijd af hielp niet. Bij indrukken frostmatic slaat de compressor aan en koelt hij naar +2 oC dat werk dus nog wel, daarna stijgt de temperatuur weer en slaat de thermostaat niet automatisch aan. is het iemand bekend komt het meer voor? hij moet lijkt me nog een tijdje meekunnen. Mij lijkt het het thermokoppel of de elctronische thermostaat maar hoe kan ik het een of ander uitsluiten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Tja sta nu met m\\\'n neus op de geopende thermostaat 3 en 4 staan niet duidelijk aangegeven je hebt een voeding deel zw/bl/bn/wt en ik denk een schakel deel br/bl/br/bl voordat ik sluiting veroorzaak welke van de twee moet ik nou hebben als ik onder regen de thermostaat aankijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een verkeerd prod.nr. doorgegeven.
Het moet waarschijnlijk zijn 923628685.
Dit is een electronisch gestuurde koelkast.
Met het prod.nr wat jij had doorgegeven kom ik op een andere kast uit.
Wat zijn de weerstandwaarden van de beide NTC's.
Deze kun je meten op de besturing. Dit is volgens de tekening de rechtse stekker.
Indien je bij 1 een te hoge waarde meet, kun je proberen hem kort te sluiten. Vervangen kan nl niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 jaren later...
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...