Mirjam Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2010 Weet iemand ook wanneer het verstandig is om de waterfilter van de koelkast te vervangen. We hadden gehoord dat dit om de zes maanden moet, maar wij hebben het inmiddels al 2 jaar zitten. Nu gebruiken we het koude drinken en de ijsblokjesmachine niet vaak maar hebben er dus ook nog geen problemen mee. Wat kan er mis gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 5 juli 2010 Delen Geplaatst: 5 juli 2010 De 6 maanden zijn wat overdeven voor nederlands gebruik. Dit is van toepassing in de wat warmere landen waar dit veel gebruikt wordt. Maar tussen de 2 a 3 jaar preventief vervangen lijkt mij wel verstandig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stagiair Pelosa Geplaatst: 1 augustus 2011 Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 Onze koelkast geeft nu aan dat het filter vervangen moet worden. Ik weet niet waar de koelkast gekocht is, en kan het filter niet vinden! Het is een Deawoo side-by-side koelkast. Kan iemand mij vertellen waar ik een leverancier / reperateur kan vinden, of heeft iemand tips? Groeten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.