Gast Geplaatst: 14 oktober 2010 Delen Geplaatst: 14 oktober 2010 Hallo ik heb een Blue air koelkast tafelmodel, maar ik wil graag weten hoeveel watt deze is. normaal gesproken zit er een sticker op met daarop de gegevens maar deze is 2e hands en er staat alleen iets van 10/18 bar op het motortje. Wie kan mij er iets over vertellen alvast bedankt. het is een 2 sterren koelkastje met vriesvak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 14 oktober 2010 Delen Geplaatst: 14 oktober 2010 Als jij een modelnr. hebt kan ik misschien meer vertellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 oktober 2010 Delen Geplaatst: 15 oktober 2010 helaas er staat niets op de koelkast alleen een blauwe sticker op het motorblokje geen typenummer of naam alleen blue air op het handvat en 2 sterretjes op de deksel van het vriesvak niet eens een nummer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 15 oktober 2010 Delen Geplaatst: 15 oktober 2010 Kijk eens naast de groentelade, vaak zit daar een sticker met gegevens, daar staat waarschijnlijk ook op hoeveel watt de kast verbruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 16 oktober 2010 Delen Geplaatst: 16 oktober 2010 Waarom wil je weten hoeveel watt de compressor is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 oktober 2010 Delen Geplaatst: 16 oktober 2010 Beste Ernst ik wil graag weten hoeveel watt mijn koelkast is omdat deze aangesloten wordt op een omvormer van 220 naar 12 volt. daar ik dat moet weten of mijn omvormer het af kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 16 oktober 2010 Delen Geplaatst: 16 oktober 2010 Een gemiddeld tafelmodel is zo'n 60 Watt. Plus het lampje van 25 Watt. Samen zit je nog onder de 100 Watt. Je zit wel met een piekstroom tijdens het opstarten. Ik zou daaromm wel een omvormer van minimaal 200 Watt gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 oktober 2010 Delen Geplaatst: 17 oktober 2010 heel hartelijk bedankt voor je reactie hier heb ik wat aan. dan weet ik dat ik een omvormer van 350 wat nodig heb. groeten Monique Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.