yj nieuwenhuis Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2010 ik heb een whirlpool koelkast/vries combinatie. de thermostaat was stuk dachten wij omdat hij steeds maar aan bleef staan ook op stand 1.nu zit er een nieuwe thermostaat in en ik wil weten hoe lang duurt t nu voordat alles op temperatuur is en de motor afslaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Dat kan afhankelijk van de grootte van de kast en de inhoud verschillen, binnen 1 dag moet alles weer op de goede temperatuur zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Is de achterwand bevroren? Is het dan ijs of sneeuwachtig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yj nieuwenhuis Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2010 ondanks dat de nieuwe thermostaat er nu inzit, blijft de koelkast steeds veel te lang draaien. ik heb hem expres op stand 1 gezet, maar hij blijft doorgaan tot de achterwand is bevroren. het lijkt net alsof de koelkast op een veel hogere stand staat, ik snap er niks van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 19 november 2010 Delen Geplaatst: 19 november 2010 Heb je de voeler wel goed bevestigd? En hoe is de achterwand bevroren? Ik weet niet welke Whirlpool het is, maar deze moeten vaak op de achterwand bevestigd worden. Heb je anders een Servicenr. voor me? Begint met 85.. ... ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.