inez Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 hallo Mijn koelkast staat nu op de laagste stand toch bevriest alles wat erin staat. Ik heb een indesit baan 12, slechts 4 jaar. Wie o wie heeft een tip voor mij! of de oplossing!! Alvast bedankt!!! inez Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 17 januari 2011 Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Waarschijnlijk is de thermostaat defect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan van spijker Geplaatst: 27 januari 2011 Delen Geplaatst: 27 januari 2011 En wat kun je daaraan doen, aan een kapotte thermostaat? Onze Indecit (1,5 jaar) heeft dat namelijk ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 28 januari 2011 Delen Geplaatst: 28 januari 2011 Er zit standaard 2 jaar garantie op. Bel de leverancier, hij moet dat oplossen, laat u niet afschepen, u bent met hem een contract aangegaan, niet met de fabrikant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ray Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Amerikaans koelkast de water dispenser tank is bevroren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.