jef Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 wie kan mij vertellen waar de thermostaat zit van de koelkast samsung rl 36 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 13 februari 2011 Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Wat is het probleem? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jef Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 de termostaat is stuk hij koelt niet meer ik wil weten waar die zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 14 februari 2011 Delen Geplaatst: 14 februari 2011 Als je niet weet waar die zit, hoe weet je dan dat deze stuk is? Ik heb er geen tekening van, maar deze moet je toch zo kunnen vinden. Ik ga er tenminste van uit dat er een thermostaat in zit. Dit hoeft niet altijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ineke Hussaarts Geplaatst: 23 april 2012 Delen Geplaatst: 23 april 2012 De ATAG amerikaans model koelkast: de temperatuur egelaar staat op de laagste stand (minst koud) en toch zijn de spullen in de groentela bevroren. Ligt dat aan de thermostaat? Wat moet ik eraan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HJV Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Koelkast scancool 2 jaar oud werkt niet meer waarschijnlijk thermostaat stuk? Kan ik de thermostaat door verbinden om te controleren of de pomp loopt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anouska Geplaatst: 10 februari 2019 Delen Geplaatst: 10 februari 2019 Hallo mijn koelkast koelt niet meer nou ben ik op zoek naar de thermostaat en kan die nergens vinden ik weet niet waar deze zit het gaat om een whirlpool arg 488/6 Amerikaanse koelkast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.