Aurélie Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Hallo, Het lijkt mss een domme vraag maar kan iemand me het verschil uitleggen tussen een koelkast met vaste deur en mobiele deur? Is de mobiele een deur die je zowel links als rechts kan plaatsen? Deze zijn nl 50 goedkoper (ik zou denken dat deze duurder zijn ... ) bedankt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 15 februari 2011 Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Heb je het over een inbouwkoelkast? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aurélie Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 was ik vergeten melden, idd ja een inbouwkoelkast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 15 februari 2011 Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Dan bedoel je waarschijnlijk deur-op-deur of sleepdeursysteem. Dit is afhankelijk van jouw keuken. Zit het voorpaneel vastgeschroefd op de koelkast, dan is het deur-op-deur. Zit het voorpaneel met scharnieren vast aan de keukenkast, dan is het sleepdeur. De koelkastdeur wordt "meegesleept" door het voorpaneel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aurélie Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 ach is het dat ? owké suuuper, bedankt voor je hulp ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.