Ga naar inhoud

combi koelkast Bauknecht spookt


Gast

Aanbevolen berichten

sinds kort ben ik erachter gekomen dat de koelkast/vriezer het 's nachts niet doet. het brood in de vriezer is zacht, etc. Als ik 's morgens de deur open doe van de koelkast springt vervolgens de ijskast aan en gaat hij koelen (kan je horen). Overdag geen last ( de deur gaat dan natuurlijk regelmatig open). 's Nachts gaat de deur niet open en schijnt hij op een gegeven moment te stoppen. Iemand een idee om dit eenvoudig op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ernst,

ik heb het volgende nummer:
8550 690 01032

het is een bauknecht 3100/A/1

het is mij nu opgevallen dat als ik (een paar keer) flink tegen de knop in de unit duw, waarin de lamp, de temperatuurinsteller en de knop zit waartegen de deur aankomt, de ijskast aanspringt.

Kan het zijn dat hier een los contact zit? en hoe kan ik dat dan bekijken?

Overigens brandt de lamp van de ijskast gewoon als ik de deur open doe en het rode lichtje van spanning/aan doet het ook gewoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, bedankt voor de info. Is dat eenvoudig vanaf de binnenzijde te herstellen? Het is namelijke en inbouwijskast en waar kan ik dat bestellen en zit daar dan een handleiding bij om het te installeren?

fijn dat je meedenkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kastje met de regelknop kun je losmaken van binnenuit. Dus je hoeft niets uit te bouwen.
Wel even de stekker eruit.
Het zit als het goed is met 1 schroef vast. In de buurt van het lampje. Voorzichtig het geheel naar voren trekken en niets forceren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thermostaat geinstalleerd. was niet moeilijk om te doen maar ik had het schroefje over het hoofd gezien. deze bevond zich bij deze ijskast achter de knop die wordt ingedrukt als de ijskast dicht gaat. klein stukje ducktape gebruikt die alles op zijn plek houdt. Werkt volgens mij weer prima........

Dank voor je interesse en tips.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...