Gast Geplaatst: 14 maart 2011 Delen Geplaatst: 14 maart 2011 hallo, ik heb een LG type GC-L207TVQA in oktober 2008 gekocht en nu na drie jaar viel opeens de stroom weg door de koelkast. Nu we de stekker in de stopcontact doen, geeft ie kortsluiting. Weet iemand hoe dat kan en waar het aan ligt ? Of er een goedkope monteur is ? Dank jullie wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 14 maart 2011 Delen Geplaatst: 14 maart 2011 Hier kom je alleen door meten achter. Een monteur in uw regio moet u zelf gaan zoeken. Vraag eens in uw omgeving naar de ervaring van anderen. Dat is de beste referentie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 maart 2011 Delen Geplaatst: 15 maart 2011 Ik ben idd al aan het zoeken geweest, maar de meesten verwijzen mij naar LG. Dus heb ik hun gebeld, en moet nog teruggebeld worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.