hanomag Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2011 ik heb een camper koelkastje voor 12v / gas en 220 hij slaat netjes aan, hoor freon borrelen door de buizen maar hij koelt niet wat kan dat zijn..???? gaat om een heel oud kastje wat ik graag in mijn campertje wil behouden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Het gaat om een zgn absorptiekoelkast. Er zou ergens een verstopping kunnen zitten. Hier een link naar wat meer uitleg over de werking. Doe er je voordeel mee. http://server.idemdito.org/techtalk/faq/absorptiekoelkast.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hanomag Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2011 Dankjewel ben druk aan het lezen. Zoek nu de verwarmingsweerstand en thermostaat waar zitten deze??? Is er misschien ook een manier om de verstopping op te lossen... Alvast bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.