Annie Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 Ik heb een Siemens am koelkast ik heb geen koud water en geen watertoevoer naar ijsbakje kan ook nergens een gebruikshandlijding vinden via internet wie kan mij aub helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dina Geplaatst: 4 juni 2020 Delen Geplaatst: 4 juni 2020 Ik heb een nieuwe LG GSL360ICEV maar krijg geen ijs doordat er geen water wordt gevoerd naar het ijsklontjesbakje. Ik krijg wel gekoeld water,koeling en vriezer doen het wel. Wat kan ik hieraan doen? HELP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 juni 2020 Delen Geplaatst: 5 juni 2020 Aangezien de koelkast nieuw is, raad ik aan om met dit probleem naar de verkoper / fabrikant te gaan. Zij moeten je verder helpen in geval van een defect of productiefout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seppo Piessens Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 Ik had hetzelfde probleem, maar ik had geen water in mijn leiding omdat ik mijn Am ijskast de laatste 4jaar niet had aangesloten op get water net, dus deze week gaan verhuizen, en direct aangesloten op het waternet, ik had ook water uit de dispenser maar geen ijsblokjes! Eerst wat opgezocht, maar niet echt iets gevonden, ik heb het slangetje achteraan vervangen en zelf opgevuld met water,(met een klein spuitje) daarna heb ik handmatig water in de ijsblokjesmal gedaan.. en een paar uur later, lagen er al een 20 tal ijsblokjes in de bak... probleem opgelost ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.