Joop Bos Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2011 Hallo allemaal Ik heb een vreemde storing aan mijn koel-vriescombinatie. Het merk is Samsung en hij stopt af en toe met koelen maar als ik de stekker er weer opnieuw insteekt dan slaat hij weer aan voor 1 á 2 uur. Het lampje blijft gewoon branden dus het is geen gebrek aan spanning. Is er iemand die enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joop Geplaatst: 8 mei 2011 Delen Geplaatst: 8 mei 2011 Hallo, ik heb een koel-vriescomb bosch kvg33v00/04. Koeling staat op 6 gr, maar motot blijft alsmaar doordraaien, gaat NOOIT uit. Wie kan mij hiermee advies geven? Nieuwe voeler???? graag hoor ik zsm reacties mvg Joop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 8 mei 2011 Delen Geplaatst: 8 mei 2011 Volgende keer graag als nieuw topic plaatsen. Heb je de thermostaat op 6 graden ingesteld of op stand 6? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joop Bos Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2011 Hi Ernst. Ik ben de Joop van de eerste Topic de andere Joop is iemand anders. Ben wat laat met reageren door omstandigheden sorry. Ik ga nu denken dat de thermostaat stuk is. Zo ja hoe test ik die en is hij simpel te vervangen?Joop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 1 juni 2011 Delen Geplaatst: 1 juni 2011 Als het een electronisch gstuurde koelkast is, is de kans klein dat je de temperatuurvoelers kunt vervangen. Het lijkt er op dat een voeler die op de verdamper zit buiten zijn waarde treedt. Ik heb van Samsung helaas geen gegevens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joop Bos Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2011 Hi Ernst. Bedankt voor je reactie. Mijn koelkast is een Samsung SR 44 NMA en is denk ik elektronisch gestuurd. Ik ben bang dat het zelf repareren nu niet meer mogelijk is of zie jij nog een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 Ik zou het zo niet weten. Als je kunt uitzoeken waar op de print de voeler zit aangesloten, kun je deze proberen kort te sluiten. Weggooien kan altijd nog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.