rene groenewegen Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2011 van een Candy Koel/vries combinatie werkt de vriezer en de koeling niet Wie kan me vertellen wat er aan de hand is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 5 mei 2011 Delen Geplaatst: 5 mei 2011 Als het een enkel koelsysyteem is, zal er waarschijnlijk capaciteitsverlies zijn. Dwz defecte compressor, vertopt droogfilter of lekkage in het systeem. Allemaal dingen waar je niets meer aan kunt doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rick Geplaatst: 9 mei 2011 Delen Geplaatst: 9 mei 2011 Mijn koelkast slaat elke keer uit. Alleen als ik er tegenaanschop slaat hij aan en doet hij het niet langer als 2 uur...daarnaast doet dan ook alleen de vriezer het. Denk tijd voor een nieuwe (hoewel deze niet oud is) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.