Alex Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Geachten, Ik heb een Bosch Koel/Vriescombi van zo'n 3/4 jaar oud. Sinds 2 dagen wil de koelkast niet meer koelen, om precies te zijn springt de compressor aan en direct weer uit. Hij volgt het indicatielampje rechts boven in de hoek waar je de graden in kunt stellen. Lampje gaat aan, dan hoor je de compressor even aan gaan, lampje gaat uit, compressor is still. Het lampje knippert om de 2 seconden. Iemand een idee? Bedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Het lijkt op een defecte compressor aansturing. Als of de spanning wegvalt als deze belast wordt. Dat wordt toch een kwestie van meten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Zou dat met het thermostaat te maken kunnen hebben? Ik neem aan dat deze de compressor verteld wanneer die moet koelen en wanneer niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Met een E-nr. kan ik meer vertellen. Het lijkt me een electronisch gestuurde koelkast. Temperatuurmeting gaat dmv NTC's Die reageren niet zo snel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Ik kan zo snel geen E-nummer vinden. Sterker nog, ik vind helemaal geen sticker of iets op de koelkast zelf. Het is een RVS model met rechts boven een aantal leds met 8-6-4-2 graden knop en aanduiding en een super freeze knop. Ik bon nog even naar het exacte model aan het zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb het E nummer gevonden. Het is KGV33390/01. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 27 november 2010 Delen Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb het vermoeden dat je sturingsmoduul defect is. Deze kost zo'n 80,- Euro. Artikelnr. is 497204. Probeer het hier eens. http://www.bosch-eshop.com/eshop/bosch/nl/onderdelenzoeken.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Als dat zo zou zijn, dan zou dat mooi zijn! 80 euro is nog wel te overleven. Ik ga hem bestellen en ik hou je op de hoogte. Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Onderdeel besteld, binnen, ingebouwd, koelkast sprong meteen weer aan! Draait nu al 1 week weer zonder problemen. Bedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda Geplaatst: 17 april 2014 Delen Geplaatst: 17 april 2014 Hallo, Ik heb een samsung koel-vriescombinatie model srl3616a hij is al 12jaar oud, tot nu toe geen problemen. Alleen af en toe brom geluiden, wat vanzelf weer ophield. Nu bleef dit langer duren, heb hem uitgezet en weer aan. Nu springt het indicatielampje even aan, de compressor gaat even aan, slaat vervolgens weer uit? Valt dit te repareren, kan een leek dit ook?? Waar is dit onderdeel te bestellen.? iemand een idee? bedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.