soerin Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2011 mijn am.koelkast maakt geen ijs meer doordat er geen water wordt gevoerd naar het ijsklontjesbakje. Ik krijg wel gekoeld water,koeling en vriezer doen het wel. Wat kan ik hieraan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 25 april 2011 Delen Geplaatst: 25 april 2011 Begin eens met het merk en type te vermelden, dan hoeft de glazen bol geen overwerk te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soerin Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2011 het is een lg gw p227ylqa dispensermodel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 28 april 2011 Delen Geplaatst: 28 april 2011 Laat de kast eens helemaal ontdooien, mogelijk is de leiding bevroren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 mei 2011 Delen Geplaatst: 1 mei 2011 Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn GE koelkast. Ontdooien heeft niet geholpen. Alles doet het behalve de icemaker. De koelkast is pas 5 jaar oud en ik vind het zonde om het te vervangen. Ben op zoek naar een goede reparateur. Ramon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lies Daniels Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik heb hetzelfde probleem... Ik heb mijn koelkast afgelopen weekend laten ontdooien, maar heeft niet geholpen. Water kan ik wel nemen, maar ijs maakt de vriezer nie aan. Zijn jullie ondertussen al iets te weten gekomen? Groetjes Lies Daniels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sieto Geplaatst: 6 september 2011 Delen Geplaatst: 6 september 2011 Is er al een oplossing ? Vrgr, Sieto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander Geplaatst: 12 oktober 2011 Delen Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb hetzelfde probleem met hetzelfde type ijskast sinds afgelopen weekend,ca. 4 jaar na levering in 2007. Ontdooien blijkt niet te helpen. Nog andere suggesties? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arno Geplaatst: 27 januari 2012 Delen Geplaatst: 27 januari 2012 Ik had precies hetzelfde met LG,alleen water en geen ijsklontjes. Achter de kappen,helemaal achterin, van de ijsklontjesmaker zit een testknop.Heb deze ingedrukt en alles was weer goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soerin Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2012 waar is de resetknop precies? welke kappen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 maart 2012 Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Ik heb sinds vorig week hetzelfde probleem met zelfde type ijskast. Afgelopen weekend laten ontdooien, maar heeft hellaas niet geholpen nogsteeds alleen water geen ijs. Arno kan je misschien uitleggen waar de reset knop is en wat je bedoelt met kappen Iemand nog andere suggesties Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riswan Geplaatst: 30 mei 2012 Delen Geplaatst: 30 mei 2012 Iemand nog een oplossing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 30 mei 2012 Delen Geplaatst: 30 mei 2012 Het kan ook het inlaatventiel zijn. Voor ijsblokjes en water worden 2 verschillende inlaatventielen gebruikt. Deze zitten meestal direct aan de watertoevoerslang. Laat anders toch een betrouwbare monteur komen. Ze bestaan echt. Vraag eens rond in je omgeving. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margret Geplaatst: 16 juni 2012 Delen Geplaatst: 16 juni 2012 Beste, mijn LG maakt wel de ijsblokjes maar spugt geen ijs en geeft geen water. Koelkast nog geen 2 jaar oud? Wie kan mij helpen dit op te lossen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ernst Geplaatst: 16 juni 2012 Delen Geplaatst: 16 juni 2012 Als de kast nog geen 2 jaar oud is moet je de fabrikant bellen. Je hebt dan nog garantie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 als de hele la er uithaalt zit er onderop een zwart knopje, je moet ff door de knieen om hem te zien, als je die ingedrukt houdt kantelt het ijslaatje, daarna vult het bakje zich weer met water Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 8 november 2013 Delen Geplaatst: 8 november 2013 Geweldig Marc; werkt ook bij LG GS 5162 AVMZ! Hartelijk dank, Wim Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
diana Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 hoi soerin kan je me vertellen wat het probleem nu was ik hebt namelijk het zelfde probleem nu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jola Geplaatst: 5 december 2015 Delen Geplaatst: 5 december 2015 mijn am. koelkast maakt geen ijs meer en ook geen water ,koel en vries doet het wel gewoon . het is een whirlpool ,wie weet wat ik hier aan kan doen ? hij is 4 jaar oud .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Misschien zit er wat ijsvorming rondom de ice-dispenser / ijsmaakautomaat in de koelkast. Als hier het een en ander bevroren is maakt hij geen ijs meer aan en geeft hij geen water. Een mogelijke oplossing is om de koelkast even helemaal te ontdooien (uit te zetten) en goed schoon te maken. Controleer ook even de ice dispenser en laat de koelkast een nachtje uit staan. Vervolgens de volgende ochtend weer inschakelen en even de tijd geven om op de juiste temperatuur te komen. Dan kan je in de middag weer testen of de koelkast nu wel ijs en water geeft! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Baily brouwer Geplaatst: 19 juli 2016 Delen Geplaatst: 19 juli 2016 Ijsblokjes uit amerikaansr ijskast smaken vies. Wat kan ik doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Mommers Geplaatst: 17 mei 2017 Delen Geplaatst: 17 mei 2017 goede middag, ik heb een ame. ijskast van Samsung Twin cooling perfect zeer tevreden mee ijsklontjes en alles perfect het enigste wat ik nu aan de hand heb waterkraan staat open hoor ook geluid maar er komt geen water aan de voorkant eruit weet iemand een oplossing ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 mei 2017 Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Goedemorgen Peter, Vaak wordt dit veroorzaakt door een bevroren leiding bij de waterdispenser. Hierdoor komt er geen water meer uit het tapje. Het eerste wat je zelf kunt proberen is de koelkast even helemaal uitschakelen en laten ontdooien. Vervolgens een goede schoonmaakbeurt geven en de volgende ochtend weer inschakelen. 9 van de 10 keer verhelpt dit het probleem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Levon Manoukian Geplaatst: 12 augustus 2017 Delen Geplaatst: 12 augustus 2017 Hallo, Wij hebben precies de zelfde probleem met onze koel-icedispenser we krijgen geen ijsklontjes. Wie weet hoe wij dit probleem kunnen oplossen?? B.V.D M.v.g. Levon Manoukian Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kloris Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 Mijn Boretti koelkast Abbinato geeft geen ijsklontjes meer. We horen wel dat het water in de leiding word gespoten maar daarna stopt het. Wie o wie kan mij helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.